The Italian Job
(John Powell)

 


1. Opening Titles (2:05)

2. The Italian Job (1:48)

3. Venice Gold Heist (4:40)

4. Boat Chase (4:47)

5. Mourning John (1:04)

6. Planning the Heist (2:50)

7. Pawning the Gold (1:57)

8. Cable Chick (2:37)

9. Getting the Axe (2:16)

10. The Devil Inside (1:52)

11. Bitter Suite (1:59)

12. The New Plan (5:08)

13. Tunnel Run (2:13)

14. Chopper Chase/Face-Off (2:58)

15. Golden (4:05)

 

TT 42:11

 
 

  • Hudbu zložil: John Powell
  • Dirigoval: Pete Anthony
  • Produkcia: John Powell
  • Varèse Sarabande 2003 (302 066 482 2)
 

Hudba / Album

Slušná akčňáreň. I keď o niečo slabšia než to najlepšie od Powella a zo žánru (PAYCHECK). THE ITALIAN JOB je lážo-plážo elektronická hopsačka, pri ktorej sa autor krásne odviazal a vybláznil. Soundtrack obsahuje aj kopec atmosferického synth-bublania, no ako celok nemá takí jednotní atmosféru ako THE BOURNE IDENTITY. Z veľkej časti je totiž veselší, dynamickejší. A krásne z neho cítiť svet podvodníctva a zlodejiny (film je o gangu zlodejov).

Zaznie tiež klavír alebo elektronické gitary, ale v oveľa príjemnejšej forme, než v akej ich väčšinou servíruje kolega Trevor Rabin (Con Air, Gone in 60 Seconds). Powell si viac menej opäť pohráva s jazzom, bluesom a ich schémami. Nástroje, ktoré poznáme zo zadymených nočných barov, tu znejí v sprievode atmosferickej elektroniky. Je to cool pohodička, ktorá neurazí, ani nijak zvlášť nenadchne. Teda až na tri skladby. Very gut sí Opening Titles, potom hlučnejší akčák Boat Chase a napokon adrenalínovky #12 a #15. V tej prvej z nich sa "bad-boy" pohodovosť z celého CD zosumarizuje v dynamickí powellovčinu par-excellence, kde do toku hudby každých 20 sekínd pribudne nový element a tým sa zosilní jeho výsledný efekt. Presne takto to mám najradšej! A v tej druhej skladbe zasa nájdeme jednu neskutočne cool rytmickí pasáž s perkusiami. Jednu z najlepších, aké kedy Powell vytvoril.

 
Hudba ***    Album ***    

 

Tiež pozrite:

Broken Arrow 
 
The Bourne Identity 
 
Enemy of the State 
 

 


Artwork copyright (c) 2003 Paramount Pictures, review copyright (c) 2003 Martin Pomothy

TOPlist